Gyümölcscentrifuga - méregtelenítés

Gyümölcscentrifuga választás 2. rész

A 3 végső jelölt...

2016. március 04. - Sarkadi János

Sziasztok újra! Hosszas fórumozás és mindenféle weboldal átböngészése után tehát 3 különböző márkájú gép maradt a listámon, melyek között néhány funkció és természetesen a legvégén az ár, pontosabban az ár-érték arány döntött!

1. jelölt: Philips HR 1871/10 gyümölcscentrifuga

Ára az árukereső szerint 63 490 forint volt a legolcsóbb helyen + házhozszállítás!

Előnyei:

Azt ígérik, hogy a Philips gyümölcscentrifuga akár 10%-al több lé kinyerésére képes, de mivel megcsillagozták ezért gondolom csak akkor ha olyan módon, olyan gyümölcsből, meg egyébként is használom, ahogy ők lemérték anno laboratóriumi körülmények között! Szóval ezt nem vettem mérvadónak annyira! Azt már inkább, hogy: 2,5 liter gyümölcslé fér a tartályába, ugyanakkor a gyümölcshús tartályba 1,6 liter szárazanyag fér.

Azaz nagy mennyiséget lehet vele facsarni anélkül, hogy szét kellene szedni a gépet!

A másik előnye, hogy mindössze 1.000W-ot eszik működés közben. Ez ahogy azt már kifejtettem elég barátságos fogyasztás, tekintve, hogy maximum pár percet megy naponta a gép!

Hátrányai:

Mindössze 2 fokozata van, amit én a többi versenyzőhöz képest kevésnek tartottam. Miért? Nos a végső nyertesen 5 fokozat van, a leggyengébb az almához és ilyenekhez a legerősebb az ananászhoz, a kettő között meg van még 3, citrusoknak meg különböző zöldségek keménységének megfelelő fokozat még! Ha csak 2 fokozat van, az nekem azt sugallja, hogy túl sok energiát eszik feleslegesen a nagyobb fokozaton!

Nincs rajta biztonsági zár! Nincsenek ugyan gyerekeim, de bevallom, nem vagy egy szerencsés alkat! Jobb ha valami csak akkor indul el a kezem alatt, ha az biztonságos!

Több, mint 5 kg - ez nálam a nehéz kategória egy kis konyhai gépnek!

245652274_philips-hr-1871-10.jpg

(A kép forrása: arukereso.hu)

2. jelölt: Bosch MES4010 gyümölcscentrifuga

Ára az árukereső szerint 63 899 forint volt!

Előnyei:

Nagy méretű az adagoló rész, (8,5 cm kb az átmérője) - azaz kevesebbet kell darabolni! Ez kifejezetten nagy előny volt számomra.

A Philipsnél kevesebb: 1,5 liter lé fér a tárolóba, de mivel cserébe a szárazanyag tartálya sokkal nagyobb: 3 literes, ezért csak a folyadéktartót kell üríteni - ha megtelne a gép tovább használható!

Az energia felhasználása számomra határeset volt: 1.200W!

Súlya: 3,3 kg, ami már jobban hangzik egy konyhai kisgépnek, mint az 5,5 kg!

Hátrányai:

Először is az ára: kicsit drágának tartottam, amikor hasonló kategóriájú gépek jó 10.000-el olcsóbban is vannak!

3 funkció - ezt leírtam a Philipsnél, hogy nekem még ez is kevés lett mikor megtudtam, hogy van 5 fokozatos gép is.

276749123_bosch-mes4010.jpg

(A kép forrása: arukereso.hu)

3. jelölt: Steba E160 gyümölcscentrifuga

Ára az árukereső szerint 49 990 forint volt!

Előnyei:

1000W - erről már írtam, megfelelő!

5 fokozat - ami számomra azt jelenti, hogy olyan erősséggel használom, amire az adott gyümölcsnek vagy zöldségnek megfelelő!

Mindössze 3,8 kg - ez még belefér a kisgép kategóriába a fejemben.

A hazai nagykereskedő az 1 év gyári garanciát + 1 évvel terjeszti ki, ami bizonyítja számomra, hogy időt és strapát álló készülékről van szó!

Az ára - ebben a kategóriában a legjobb ár-érték arányúnak ítéltem meg!

Hosszabb utánaolvasás után a Steba márkáról találtam a neten a legkevesebb negatív visszajelzést!

Hátrányai:

Kicsi a létartó, mindössze 0,75 liter fér bele, ugyanakkor a szárazanyag gyűjtője 2 literes, tehát nem kell olyan sűrűn szétszedni, üríteni!

steba-e160-gyumolcscentrifuga.jpg

(A kép forrása: bonairshop.hu)

Az "ítélet":

Megrendeltem a Steba E160 gyümölcscentrifugát! Hamarosan megírom, hogyan raktam össze és üzemeltem be elsőnek!

Üdv:

Janó

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyumolcscentrifuga.blog.hu/api/trackback/id/tr588493108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása