Gyümölcscentrifuga - méregtelenítés

Gyümölcscentrifuga blog - a kezdetek

2016. február 24. - Sarkadi János

Sziasztok! Sarkadi János, Janó vagyok. 32 éves, egyedülálló "agglegény", ennek a blognak a szerzője!

Van már pár blogom, amit különböző témákban indítottam és most jött el az ideje, hogy egy újat kezdjek, mert egy ideje gondolkodom azon, hogy veszek egy gyümölcscentrifuga gépet, mert:

  1. Szeretném saját magamnak készíteni a gyümölcs és zöldségleveket, olyan alapanyagból, amiről biztosan tudom, hogy nem tartalmaz hozzáadott cukrot, tartósítószert és ilyeneket - persze abba most ne menjünk bele, hogy a termesztés során milyen vegyszerekkel kezelik a zöldségeket, gyümölcsöket - bár a megfelelő helyen vásárláskor ez is jobban kiküszöbölhető :)
  2. A természetgyógyászom méregtelenítő kúrát javasolt mindenféle számomra borzalmasan hangzó növények levét kell innom - káposzta, cékla meg ilyenek, és úgy gondoltam, hogyha már csinálom, akkor rendesen fogom!
  3. Mindig is kíváncsi voltam, hogy mennyire jó megoldás egy ilyen gép használata!

Hosszas utánajárás után a STEBA E160-as termék mellett döntöttem, hogy miért azt a következő bejegyzésemben taglalom!

steba-e160-gyumolcscentrifuga.jpg

(kép forrása: bonairshop.hu)

Mi a célom a gyümölcscentrifuga bloggal?

Igazából a blogot elsősorban a saját magam szórakoztatására írom, mert szeretem visszanézni, hogy 1-1 témában mennyire vagyok felkészült, vagy mennyire érdekes. Szeretek azzal szórakozni, hogy összeállítom egy blog kinézetét, felépítését - de teljesen lelkes amatőrnek tartom magam.

A téma választás adta magát, miután egy rakás weboldalt böngésztem végig a megfelelő eszköz kiválasztása végett, illetve később a megfelelő receptek, ötletek megtalálása kapcsán!

Mivel imádom megörökíteni egy-egy ilyen termék beüzemelését és készítettem is képeket az első beüzemelésről és szinte minden elkészített gyümölcsléről, és úgy döntöttem, hogy miért ne írjak erről is blogot, hiszen érdekes téma és nem nagyon találni gyümölcscentrifuga témában megfelelő blogokat, amiket nem a gyártók, viszonteladók készítenek.

Célom, hogy egy konkrét termék használata során megszerzett tapasztalataimat megosszam azokkal, akik idetalálnak, remélem segítségem hasznos lesz mindenki számára!

Üdv:

Janó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyumolcscentrifuga.blog.hu/api/trackback/id/tr918492142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása